nedjelja, 23. srpnja 2017.

ISPOVEST: LJUTA SAM NA TATU ZATO STO JE OPROSTIO MAMI STO GA JE VARALA I STO IMA MLADJEG MOMKA KOJEG GLEDA ZA SE*S I…

Fotografija korisnika/ce Kvizoman.

Moji roditelji me jako nerviraju. Ne znam kako ce ovo zvucati ali mi se gade kada se ljube mi smo bili u istoj sobi i oni su sezvalili i mislili da ja spavam a sve sam cula i gadili su mi se. Ljuta sam na tatu zato sto je oprostio mami sto ga je varala i sto ima mladjeg momka kojeg gleda za se*s i sve nas

lagala i sta mu je sve ona rekla i molio ju je da se vrati ona se vracala kod svog decka i nije obracala paznju na nas ja 5/6 meseci kao da nisam imala mamu. A ona se najverovatnije vratila kod nas samo zbog para. Posto vidim na instagramu sta lajkuje sve neke tuzne citate o izgubljenoj i zabranjenoj

ljubavi. I kada sam prolazila jednom pored nje je kucala nekome poruku i odma ugasila i vidim da ooet nesto petlja i znam kako ce se zavrsiti. Majka mi je volim je ali nek se opameti i bude opet ona stara normalna mama.

Nema komentara:

Objavi komentar