četvrtak, 30. ožujka 2017.

33 SU MI GODINE I RADIM U JEDNOM MARKETU NA KASI. KAKO RADNO MJESTO I NALAŽE



33 su mi godine i radim u jednom marketu na kasi. Kako radno mjesto i nalaže, uvijek raspoložena, mada sam takva i po prirodi. Jutros mi dolazi jedan stariji gospodin, stalna mušterija koji je uvijek, kako da kažem, neraspoložen, namršten, ljut sam na sebe…

Iako sam znala kakav je ipak sam ga veselo pozdravila, jednostavno nisam željela da se mijenjam zbog njega, podiže namrguđenu glavu i reče: ” Djevojko da li ću te ikada vidjeti neraspoloženu, znaš samo zbog tebe dolazim u ovaj market, jer mi svojom pozitivnošću malo popraviš dan.” Ne mogu da vjerujem da sam to čula iz njegovih usta, ali sve jedno mi je milo i drago…

PONOSNA SAM NA SEBE 🙂 I OD SUTRA ĆU BITI JOŠ VESELIJA I NASMIJANIJA!!! Širite ljuba i ljubav će vam se vratiti!!!!

Nema komentara:

Objavi komentar