petak, 31. ožujka 2017.

PLATIO SAM DEBELO DA MI ZAPOSLE ZENU. BILA JE JAKO NESRECNA STO NE MOZE NACI POSAO...



latio sam debelo da mi zaposle zenu. Bila je jako nesrecna sto ne moze naci posao, iako nikad nista nije radila, i ja sam hteo pomoci. Naravno, nisam joj rekao.

Da bi ona posle dva dana dosla sa papirima za razvod i rekla mi da je jedva cekala finansijsku
stabilnost da me moze ostaviti.

Sad se sudimo za kucu koju sam ja izgradio, za auto koji sam ja platio i za vikendicu koju mi je otac ostavio. Osecam se kao da sam u zoni sumraka!

2 komentara:

  1. Život je dobar kada imate svoje ljubavi oko sebe, ovo kažem jer kad sam imao problema sa mojim ljubavnikom, nikada nisam video život kao dobru stvar, ali zahvaljujući dr. AGBAZARI iz AGBAZARA TEMPLE, što mi je pomogao da bacim čaroliju vratio me je moj ljubavnik u roku od 48 sati. Moj muž me je ostavio za drugu ženu posle sedam godina braka, ali Dr.AGBAZARA mi je pomogao da bacim čarobnjak koji mi ga je vratio u roku od 48 sati. Neću vam ispričati više detalja o sebi, već ću samo savjetovati one koji imaju probleme u vezi s brakom ili brakovima da se putem ovih podataka kontaktiraju Dr.AGBAZARA TEMPLE;
    ( agbazara@gmail.com ) ili ga nazovite na Whatsapp: +2348104102662

    OdgovoriIzbriši
  2. Tako sam uzbuđena jer mi je razbijeni brak vraćen i suprug se vratio nakon što je mene i naše dvoje djece ostavio zbog druge žene. Nakon 8 godina braka, ja i suprug vodili smo jednu ili drugu svađu dok me napokon nije napustio i preselio u Kaliforniju kako bih bio s drugom ženom. Osjećao sam da je moj život završen i moja djeca su mislila da više nikada neće vidjeti oca. pokušala sam biti snažna samo za djecu, ali nisam mogla kontrolirati bolove koji me muče, srce mi je bilo ispunjeno tugama i bolovima, jer sam zaista bila zaljubljena u svog muža. Svaki dan i noć mislim na njega i uvijek bih volio da mi se vrati, stvarno sam se uznemirio i trebala mi je pomoć, pa sam potražio pomoć na mreži i naišao sam na web stranicu koja je sugerirala da Dr.Wealthy može pomoći da se bivši vrati brzo. Dakle, osjećao sam da bih ga trebao pokušati. Kontaktirao sam ga i on mi je rekao što da radim, a ja sam to učinio, tada je za mene učinio (Ljubavna čarolija). 28 sati kasnije, suprug me stvarno zvao i rekao mi da mi toliko nedostaju ja i djeca, Tako nevjerojatno !! Tako se vratio istog dana, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se zbog svoje pogreške i zbog boli koju je nanio meni i djeci. Tada je od tog dana naš Brak sada bio jači nego prije, Sve zahvaljujući Dr.Wealthyju. on je tako moćan i odlučio sam podijeliti svoju priču na internetu da će Dr.Wealthy pravi i moćni čarobnjak za čaroliju za koga ću se uvijek moliti dugo živjeti kako bi pomogao svojoj djeci u vrijeme nevolje, ako ste ovdje i trebate svoj Ex nazad ili se vaš muž preselio kod druge žene, nemojte više plakati, obratite se sada ovom moćnom čarobnjaku. Evo njegovog kontakta: Pošaljite mu e-poštu na: Račun: wealthylovespell@gmail.com, možete ga i nazvati ili dodati na Whats-app: + 2348105150446, HVALA Dr.Wealthy

    OdgovoriIzbriši