ponedjeljak, 28. kolovoza 2017.

ISPOVEST: Imam 21 godinu i nisam nikad imala odnose iako sam imala decka i moja drugarica prosto obozava u vecem drustvu…



Imam 21 godinu i nisam nikad imala odnose iako sam imala decka i moja drugarica prosto obozava u vecem drustvu pri svakoj prilici to da naglasi i to tako glasno i takvim tonom kao da je to najveci greh i osuda.
Svaki put mi bude neprijatno i onda sam odlucila da pozovem najboljeg druga na kafu bila sam obucena kao ulicna drolja kada sam odlucila da dam nevinost. Čim sam saopštila drugarici, ona je rekla “PA TI NISI NORMALNA” pa nisi ni ti normalna kad moras da me blamiras pred svima, nerviralo me sto uopste moram da joj skrenem paznju da to ne radi.
To samo govori o tome kakva je drugarica, a i covek. Ja da sam na njenom mestu nikad to ne bih uradila niti ja nju osudjujem sto je ona poletela pa to odradila sa 12 godina i na puna usta govorim pred narodom. Tacno bih utekla od svih tih poznanika i drustva jer me guse vise sa tim.

Nema komentara:

Objavi komentar