nedjelja, 13. kolovoza 2017.

Upoznala sam ga kad mi je bilo 12 godina. 10 godina je stariji, završavao je faks, radio u tatinoj firmi….



Upoznala sam ga kad mi je bilo 12 godina. 10 godina je stariji, završavao je faks, radio u tatinoj firmi. Tata ga je doveo na ručak.
Zaljubila se do neba, jer izgleda mladoliko. S 14 sam dostigla 180cm visine, potpuno se razvila, izgledala starije i ozbiljnije, onda sam se kresnula sa njim u kabinetu.Mama me tada direktno pitala,primetila je da mi se popravi raspoloženje svaki put kad nam dođe i kad obavimo “posao”, i da sve češće nakon škole “posećujem tatu”.
Ako ne budem radila gluposti, složila se da će dati sve od sebe da se održi prijateljstvo s njime. Naravno, ja sam njemu njemu pisala na fejsu, nalazili se tajno u našem kabinetu i vodili ljubav.

Nema komentara:

Objavi komentar