srijeda, 23. kolovoza 2017.

ISPOVEST: Udata sam vec 6 godina i mnogo volim svog muza. On ima vodecu poziciju u firmi, lep je, visok i odlicno izgleda za svojih 35 godina…



Udata sam vec 6 godina i mnogo volim svog muza. On ima vodecu poziciju u firmi, lep je, visok i odlicno izgleda za svojih 35 godina. Ja radim za jednu stranu firmu i prihodi nam nisu nikad bili problem. Imamo i jednu cerkicu od 2 godine.
Nas lep i idilicni brak je pokvarilo jedno saznanje i jedno moje caprkanje po njegovom laptopu. Saznala sam da je moj muz biseksualac i da ima intimnu vezu sa svojim dugogodisnjim prijateljem koji isto radi u toj firmi. Ne znam sta da radim. Znam mu i zenu i decu.
Ubija me cinjenica da to traje godinama i da se oni vrlo uspesno kriju kroz svoj rad i druzenje. S jedne strane imam lep, srecan brak, a s druge strane me pritiska sto znam da moj suprug ima i ovakve sklonosti.

Nema komentara:

Objavi komentar