četvrtak, 24. kolovoza 2017.

ISPOVEST: Oženio sam se prije par mjeseci A danas sa tražio nešto u ormaru i slučajno pomjerio posteljinu koja je tu bila slozena…



Oženio sam se prije par mjeseci A danas sa tražio nešto u ormaru i slučajno pomjerio posteljinu koja je tu bila slozena vidim neku kutiju posto tu nikad ranije nije bila znao sam da je od moje zene.
Otvorio sam je zatekao sve uspomene i slike od njene osnovne i srednje škole.U jednoj manjoj kutiji bile su slike sa njenim nekim bivšim dvije memorijske ogrlica i prstenNa jednoj memorijskoj bilo je još puno njihovih slika pa cak i njhova proslost sve od kad su se opoznali pa do kraja veze shvatio sam da su se mnogo voljeli pa da cak ni mene nece voljet nikad toliko
A na drugoj kartici bilo je sve po folderima imena njenih momaka i slike u njimaNisam toliko obraćao pažnju na te momke al ovaj jedan znam samo da me nikad neće voljet ko njega.

Nema komentara:

Objavi komentar