utorak, 29. kolovoza 2017.

ISPOVEST: Ja sam 1990 godište i nisam nikad imao devojku. Nisam lep, ali nisam ni ružan toliko. Nisam nikad prilazio devojkama, jer sam nesposoban u tome…



Ja sam 1990 godište i nisam nikad imao devojku. Nisam lep, ali nisam ni ružan toliko. Nisam nikad prilazio devojkama, jer sam nesposoban u tome. Takođe, nikad se nijednoj nisam svidjao.
Zabrinut sam bio kad sam sa jednim drugarom preskakao preko ograda da bi gledali jednu zenu kako sa kupa sa prozora to nam je postala navika i cesto smo odlazili na njenom prozoru da bih upoznao zensko telo. Uvek je bilo belaja od 22h uveče, čekali bi po čitavu noc samo da bi naparili oči na onu žensku stvar. Možda neću nikad imati djevojku. Još sam dosta stidljiv i imam problem ako pričam sa nekim nepoznatim ljudima, počnem zamuckivati. Mislim da kad bi se našao u nekom ženskom društvu, izgubio bi se skroz.
A ima boljih i lepših momaka od mene i kraj takvih što bih baš izabrala mene. Sad imam pitanje: „Da li bi neka devojka bila sa ovakvim momkom koji nema nikakva iskustva sa njima ili koji nikad nije poljubio devojku?“

Nema komentara:

Objavi komentar