petak, 11. kolovoza 2017.

Moj muz je bio ludo zaljubljen u moju najbolju prijateljicu, bili su u vezi skoro 5 godina. Zabavljali se godinama i kao i svi često se svađali, ali i mirili,



Moj muz je bio ludo zaljubljen u moju najbolju prijateljicu, bili su u vezi skoro 5 godina. Zabavljali se godinama i kao i svi često se svađali, ali i mirili, raskidali, ceo grad je znao da je ona njegova i on njen. Znala sam i ja, kako nebi kada mi je najbolja prijateljica, ali… bili smo jednom “zajedno”, tačnije spavali smo – dok su oni bili, kako da kažem, na pauzi.
To je bilo pre nekih 6 godina. Od tada sam htela samo njega i silom prilika pre 2 godine smo bili na istoj zurci,imali smo ponovo brzinski seS i potpuno neplanirano ostala sam trudna. Bila u isto vrijeme i tužna, ali i presrecna. Tražio je da abortiram, ali ja sam odbila. Nisam ga tjerala na brak, ali nakon
što se sve razaznalo ostavila ga i on je pristao na bra jer je zaista divan covek i nije želio da mu sin odrasta bez oca. Dzaba sve, ne voli me i ako se stvarno trudim. Pretvorio se u senku. Vidjam i nju, pretuzni su oboje. Zao mi ih je ali takva im je sudbina, jednom riječju TO JE ŽIVOT.

Nema komentara:

Objavi komentar