srijeda, 23. kolovoza 2017.

ISPOVEST: Moj deda je bio vracar, i kod njega su dolazili svakakvi ljudi..



Moj deda je bio vracar, i kod njega su dolazili svakakvi ljudi, on ih je navodno stitio od nekih natprirodnih sila i sl. Bilo je nekih zanimljivijih prica, dolazile su cele porodice tvrdeci da im se sve u kuci cepa preko noci, tepisi, zavese,
ljudi kojima su se telepotrovale stvari, ma svakakve situacije, i uvek sam bila skepticna i pitala dedu zasto se uopste bavi tim glupim pricama, za koje sam mislila da ljudi umisljaju, ili imaju neki psihicki poremecaj.
I tako, upisem ja fakultet, odselim se u prestonici u jednoj garsonjeri, i pocnem da sanjam svake noci kako mi neka utvara dolazi u sobu i uzima odredjenu stvar nocu. Probudim se ujutru, iste nema. Desavalo se sve dok nisam promenila stan, a nestala mi je cetvrtina garderobera.

Nema komentara:

Objavi komentar