ponedjeljak, 28. kolovoza 2017.

ISPOVEST: Neki dan predveče se vracam iz trgovine i bas je bilo vruce, obukla sam teksast sorc koji mi se urezuje…



Neki dan predveče se vracam iz trgovine i bas je bilo vruce, obukla sam teksast sorc koji mi se urezuje…i tako ja hodam idem kuci,a nasuprot mene ide jedan momak,brzo sam ga pogledala i pravila sam se onda ga gledam nesto na telefonu jer znam da bi se pocela smijati…
ali dovoljno sam vidjela da sam primjetila da je presladak bio..prošao je pored mene..,htjela sam da se okrenem ali sam onda cula da je nesto rekao,ja sva sretna okrenem se a on ide prema meni,…ja sva Happy,..dok nije ispruzio ruku i drzao je zenske ulozke i rekao “ovo ti je ispalo iz kese” …jooj koji blam..ali se barem nasmijao
…i danas sam ga opet vidjela stojao je malo dalje od mene,cekao je bus s nekim kolegom.,gledao me je i smijao se,a prije nego sam ja morala dalje Ici jer sam stojala na semaforu i vec se jednom bilo zeleno upalilo tako da nisam mogla jos da stojim ,namignuo mi je..hehe..woow…sad razmisljam o njemu i ne mogu da prestanem da se smijem …

Nema komentara:

Objavi komentar