petak, 11. kolovoza 2017.

ISPOVEST: policajci su mi kucali na vrata, bio sam optužen za silovanje….



Ne pijem otkada mi je ženska laž uništila život. Zadnji put sam pio prije dvije godine sa tadašnjom poznanicom. Pivo se pretvorilo u 11 piva i probudili smo se goli kod mene. Pobacane stvari, čudni predmeti u sobi, kamera pored kreveta, na kompjuteru zaustavljen film.
Par sati kasnije policajci su mi kucali na vrata, bio sam optužen za silovanje. Prilično poznat slučaj u mom gradu jer je dotična svima ispričala svoju verziju i svi su vjerovali bez ikakvih dokaza, uključujući policiju. A sve zbog toga što nije htjela da joj momak sazna da ga je prevarila pijana. Stvar koja me je spasila je kamera pored kreveta i snimak nje kako se odmiče nakon paljenja i sa flašom se smije i skida odjeću sa mene.
U kontra tužbi joj je porodica morala prodati stan da mi plate odštetu, i opet ima ljudi koji joj vjeruju. Zatvor nije vidjela a ja sam izbačen sa faksa, socijalni krug i reputacija uništeni. Razmišljam da uzmem ovaj novac i odem negdje gdje se lažnim ženskim suzama ne vjeruje bezuslovno.

Nema komentara:

Objavi komentar