ponedjeljak, 28. kolovoza 2017.

ISPOVEST: Ja klinka. On malo stariji decko , ali frajer na glasu. Bio je dugo zaljubljen u mene…



Ja klinka. On malo stariji decko , ali frajer na glasu. Bio je dugo zaljubljen u mene. Posle nekog vremena smo se i smuvali u jednom kaficu.
Ljudi, to vece on me je ljubio toliko nezno da sam se navlazila u mojim belim pantalonama bukvalno da sam procurela, on je primetio da sam spremna za odnos i ja sam ga odbila jer necu sebe da stavljam medju lakim curama. Navaljivao je, odbijala sam “to”… Onda sam prekinula da razgovaram sa njim , pitao je kad se mozemo pomiriti i da ce cekati kada udem spremna.
Tada sam bila mlada i neozbiljna. Ili je dovoljno reci, nisam bila zaljubljena u njega. Uskoro se zeni, zelim mu svu sreću ovog sveta. Mislim da je zaslužuje. A deluje mi i da je dobro izabrao 🙂

Nema komentara:

Objavi komentar