srijeda, 23. kolovoza 2017.

Sestra po ujaku mi je uzela nevinost…



Zdravo svima, moje ime je Filip, imam 26 godina i živim u jednom gradu na jugu Srbije. O sebi mogu reći da sam širokih shvaćanja i jako istraživačkog duha Sve je počelo kada je moja sestra po ujaku, počela da trenira rukomet.Kako živi na skroz drugom kraju grada, a njen klub se nalazi na desetak metara od mog kvarta, umela je da prespava kod mojih, više puta, uglavnom onda kada su bili trenizi do kasnije uveče jer se plašila da se vraća kući pješice iako je tada imala 20 godina. Pošto u mojoj sobi ima krevet viška, uvijek je posle večere i tuširanja, u mojoj sobi spavala.

Ja bih uvijek otrčao posle večere da prvi legnem, praveći se da spavam, i da se iskradem i gledam je kako se tušira, mazi njene velike s**e, trlja obrijanu sočnu p****u. Tako je bilo ovog puta, par dana pred moj rođendan, opet je svratila do mojih, i opet tuširanje pa u krpe. Opet sam je gledao, mada ovog puta sam jako nespretan pa kako sam se navalio na vrata, kvrcnula su, te sam se dao u beg, izašla je umotana u peškir i po krckanju vrata od sobe, znala da sam je ja gledao. Ušla je u sobu, presvukla se, ugasila svijetlo i tog trena ugurala se pod moj jorgan. Zar te nije sramota da me gledaš golu ? Ja sam ti sestra po ujaku . Izvini seko, ali nikad ne mogu da izdržim. Imaš prelijepo tijeloi uvijek mi se digne, znam da je to pogrešno ali….

U tom trenu me je uhvatila za dignuti ku**ić u gaćama i počela da mi d**a, ja sam se na mah prepao ali odmah počeo da joj gnječim si*e i ljubim je. Postavila me je na leđa, pomerila njene tangice na stranu i klekla iznad face i rekla liži. Kako sam samo zario jezik i facu u sekinu toplu ri*icu, nabreklu kao kajsija, slatku, dok su se njeni sokovi slivali na moje lice, nabijala mi se na jezik i tiho dahtala da nečuju moji u sobi pored.


Gnječio sam joj velike okrugle s**e, štipao br**avice, upao sam u delirijum, palacao sam jezikom čas nabijajući ga u nju, čas sisajući joj k***oris, čas lizajući cijelu pi***cu. Smakla se dole, skinula mi bokserice, stavila ga je u usta, odjednom sam osetio takvo zadovoljstvo, tople, meke unutrašnjosti sestrinih usta i njenog jezika. Pu*ila mi ga je tako brzo pa sporo, pa od vrha pa do korijena, pa skroz ga gutala, raspametio sam se. Svr*io sam joj u usta nisam mogao da izdržim, tako mi je dobro to radila da sam letio u oblacima. Sve je progutala ali nastavila da mi pu*i da bi ostao dignut, što nije bio problem jer se samo ludom čovjeku ne bi dizao na nju iznova i iznova. Kada se uvjerila je ostao krut i dignut do maksimuma, seka je spremila novo zadovoljstvo za svog dragog batu. Opkoračila me je i naglo sela na k**ac legla na mene, čvrsto stisla butinama i počela da klizi dole gore. Ludački brzo me je bukvalno je**la nabijajući se.

Cijelog me je izgrizla, usne, grudi, bra*avice, ramena. Zarivala mi je nokte u leđa, grebala me po njima, bila je kao divlja puma, kada uhvati svoj pljen. Obrnuo sam je na leđa ne vadeći ga, bušeći njenu p***cu ulazeći u nju silno i do kraja, slušajući je kako mi kroz prigušeno stenjanje, šapuće na uho, to batice, kako mi to lijepo radiš, je*i me, je*i svoju sestricu. Par minuta kasnije sv**ili smo, nije dala da ga vadim, isprazni se u svoju sekicu šaputala je. Tako smo i zaspali. Ujutru za doručkom, smijali smo se i šalili kao da ništa nije bilo, ne dajući nikome povode za sumnju. Kada je krenula kući jer je morala popodne u školu, dok sam je otpraćivao do autobuske stanice, rekla je, e pa bato čestitam, postao si muškarac a i ja sam zadovoljna jako, to ti je moj poklon za rođendan. Budemo ovo opet ponovili, i kada je došao bus, ušla je. Seka je održala reč, do danas nismo prestali da se tajno krešemo iako sam ja veren a ona već 2 godine ima muža i klinca od godinu i po. 🙂

Nema komentara:

Objavi komentar