srijeda, 31. svibnja 2017.

E. ISPOVEST – Imala sam tih dana posla preko pi*ke…





Imala sam tih dana posla preko glave. Sjedila sam kod kuće za kompom koncentrirana na posao kada mi je stigao SMS od Milana. Sadržaj poruke bio je kratak: -hitno dođi do mene, plizz! – Izašla sam na terasu jer mi je muž bio kod kuće. Nazvala sam Milana. Rekao mi je kako mu navečer dolaze u goste poslovni partneri iz Austrije zbog čega mora dovršiti neke projekte a potom s njima ide na večeru. No stan mu je u strašnom neredu. Stoga me treba kako bi mu na brzinu sredila stanišku, oprala nakupljeno suđe, i sl.

Naravno da sam znala da to nije jedini razlog, što mi je na kraju i priznao rekavši mi da svakako dođem bez gaćica.
Željela sam mu reći kao sam i ja u poslu preko glave i nemam baš vremena ali on je jednostavno spustio slušalicu.  Iako sam imala gomilu posla bila sam nakon razgovora s Milanom lagano narajcana a pomisao na njegov nabrekli ku**c tu uzbuđenost je samo pojačavao. Odjurila sam na brzinsko tuširanje. Navukla laganu kratku haljinu….
Obula cipele te bez grudnjaka i gaćica bila spremna za posjet Milanu. Mužu sam rekla kao moram uzeti malu pauzu od posla pa odoh na sat-dva kao bi u miru popila kavu.  Došavši kod Milana odmah sam se uvjerila da je njegov stan uistinu u lošem stanju. Neoprano suđe, prljava odjeća razbacana po sobi i tepih koji je vapio za usisavanjem.

Milan je sjedio za stolom, na sebi je imao samo kućni ogrtač a ispred njega je bila hrpa papira. Odmah sam krenula s pranjem suđa. Potom sam pokupila razbacanu robu i potrpala je u košaru u kupaonici.
Krenula sam usisavati sobu a Milan me zamolio da lagano zadignem ionako kraku haljinu kao bi mogao guštati u mojoj g**i. Obećao me nagrdaiti za moj trud. Gotovo razgolićene g**e usisavala sam sobu i još se više na**lila. Kada sam bila gotova Milan me zamolio da pristavim kavu i natočim nam piće. Sjela sam do njega pogledavši projekte koje je imao ispred sebe. Milan mi je otkopčao gumbe na haljini i izvukao na svjetlo. (Nastavak sljedeći puta)

Nema komentara:

Objavi komentar