ponedjeljak, 29. svibnja 2017.

ISPOVEST: Moj tata centrifugiše mamu i ja sam videla da moja mama….



Došla sam kući na vikend jer studiram u drugom gradu. Baš su mi nedostajali roditelji i bilo mi je drago da sam konačno kući. Oni su mi stalno prebacivali da sam ih zaboravila i bilo je lepo ponovo biti tu. Patak veče, mir, tišina, ležim u krevet i samo odjednom tišinu prekida stenjanje, pa vrištanje, inače ispod moje sobe je kupatilo, a tamo tata centrifugiše mamu.

Stvarno ne kontam, 2 meseca nisam dolazila kući, mogli su da rade šta hoće i sad kad sam došla na 2 dana, oni gori od ovih mačaka u teranju. Odem u kuhinju jer je dalja od kupatila da ih ne slušam,
a mama izlazi iz kupatila onako gola, prolazi pored mene, nasmeje se, štipne me za obraz, uzima neki melem i odlazi ponovo u kupatilo. I onda ponovo sve ispočetka.

Ujutru su se ponašali kao da se ništa nije desilo, ili bolje da kažem kao da ja nisam tu. Bili su polugoli i stalno su se pipkali. Preseo mi doručak. Pokupila sam stvari i rekla im da idem natrag. Nije im bilo jasno zašto kad sam tek došla.

Nema komentara:

Objavi komentar