utorak, 30. svibnja 2017.

E. ISPOVEST: Kum me je pocepao



Svi dobro znamo da se kumstvo neguje, odrzava, a Kum postuje, nije uzalud stara dobra: “Bog, pa Kum”
Zapravo, sve se desilo neocekivano i iznenada, pogodilo me kao grom iz vedra neba.
Mozda je naslov trebao biti “Tatin Kum” ali, neka bude samo Kum jer se radi o prijatelju mojih roditelja, tatinom cimeru iz studentskih dana…
Kum zivi u drugom gradu sa svojom porodicom. Nisam ga videla tacno 20 godina. Pricali su mi kako me je drzao i uspavljivao, milovao svojim prelepim i tako se*si sakama… Samo sto toga nisam bila svesna, sve do sada. Od kako znam za sebe, moji su ga dosta hvalili, pricali sve najbolje o njemu, pricali mi kako su provodili vikende kod Kuma i njegove zene…
I to sa mnom I ja sam provodila vikende kod Kuma sa njima… Životne okolnosti, posao, deca, sve je to uticalo da se odaljimo od Kuma. Godine su prolazile… Ja sam devojka sa oblinama, malkice punija ali generalno zadovoljna svojim izgledom. Imam vece si*e, sa izrazenim i velikim bra*avicama koje taman lepo stanu u veliku mušku saku, gu*a mi je takodje veca i lepo oblikovana. Za sebe bih rekla da sam slatka i nezna devojka koja stalno misli na se*s.
Volim se*s zadovoljna sam svojim sek*ualnim zivotom i muskarci, sem mog decka me nisu zanimali, sem do tog kobnog dana… Na*aljena sam cesto, cesto mi je u glavi moj decko i njegov k**ac, sto se da videti u mojim ocima koje nervozno lutaju i sijaju kada ugledaju ili cuju nesto primamljivo… Predavanja na faksu su se blizila kraju i odlucila sam da jedan vikend provedem kuci, odavno nisam bila. …Bio je maj mesec, tacnije kraj meseca…
Napolju je bilo pakleno kao u redni, a ja umorna i iscrpljena od autobusa i obaveza koje sam imala tog dana. Samo sto sam stigla, moji su mi rekli da nas je zvao Kum i da bi voleo da budemo njegovi gosti na veceri. Nije mi se islo ali osecaj u telu koji mi se javio, naterao me je da ipak krenem.

Odjednom,osetila sam neki cudan osecaj u stomaku, uzbudjenje, ne mogu bas tacno da opisem tak osecaj… Ali, radovala sam se sto cu videti Kuma. Otisla sam da se istusiram.
-Kum, Kum…Kum… Non stop sam mislila na njega dok mi je hladna voda iz tusa kapala po telu… Obrisala sam se i otisla u svoju sobu da se obucem. Nisam mnogo razmisljala, moji su me cekali i morala sam da pozurim. Obukla sam uske teksas farmerice koje su mi savrseno stajale i koje su isicale moju gu*u i usku belu majicu. Stavila sam parfem, obuka sandale i krenuli smo kod Kuma. Putovali smo nesto vise od pola sata. Kako smo se priblizavali njegovoj kuci, uzbudjenje mi je naglo poraslo. -Obuzdaj se, sta ti je?, govorila sam sebi, to je samo Kum. Hah, samo…
Pozvonili smo na vrata. Kum je otvorio. Pruzila sam mu ruku, ali on me je privio u zagrljaj. Pritisla sam ga svojim s**ama i on je blago uzdahnuo. Tako je dobro mirisao, tako je zgodan, pomislih u sebi. Savrseno zgodan muskarac srednjih godina. Osetila sam njegov ku*ac preko pantalona i njegovu saku tik iznad gu**. Pustio me je iz zagrljaja i pozdravio se sa mojima, a ja sam vlazne pi**ice sela u dnevnu sobu. Nisam znala sta me je snaslo. Ne pamtim da sam bila toliko nap**ena kao te veceri. A mislim da ne bio i Kum, samo sam negirala sve to. Mislila sam da je sve u mojoj glavi i pustila da vreme pokaze. Kum je ziveo sa zenom, decu nisu imali. Tokom vecere, osecala sam Kumove poglede, osecala sam nesto u vazduhu. Napetost. Kad god bi prosao pored moje stolice da sipa pice, pomazio bi me po kosi, dodirnuo bi me blizu s**a… Sve to nekako nevidljivo za ostale ali vidljivo za mene. ….
Pogled mi je isao ka njegovim sakama i ku*cu. Zamisljala sam kako bi mi mesio si*e njima, kako bi svoje duge i debele prste uvlacio u moju na**ljeni pi*ku. Nisam mogla da izdrzim, ustala sam i krenula do wc-a da se poigram sa kli*om. Taman da otvorim vrata, Kum je zaustavio moju nameru svojom rukom. -Znam sta zelis, video sam to od prvog trena od kad sam te ugledao na vratima. Ulazi u kupatilo! Naredio mi je. Njegov ostar i autoritativan glas me je dodatno napalio. Osecala sam se kao mala kuckica pred svojim gospodarom.
Uveo me je u kupatilo. Zakljucao vrata i prislonio me uza zid. -Nemoj, uhvatice nas, sta ako vide, nije u redu Kume, uspela sam nekako da mu kazem, ali uzalud. Samo se nasmejao i uvalio mi jezik u usta. Ljubili smo se dugo, a njegove sake su setale po mom telu i stiskale moje zategnute i velike gu*ove. -Mmmmmmmm, kako je dobro…

Osecala sam kako mu ku*ac raste i sve vise se trljala o njega. Kumov jezik ubrzo se nasao na mom vratu, li*ao me je svuda… Stiskao mi je bra*avice koje su se nazirale ispod bele majice, vec polvasene i vlazne od njegovog jezika i pljuvacke. Uhvatio me je za kosu i naredio mi da kleknem. Nije mi trebalo da razmislim dva puta. Otkopcala sam mu kais, skinula pantalone. Kurac mu je bio u punoj velicini, prav kao strela, samo je čekao da se zabije u moju p**ku.
Ubrzo se nasao u mojim ustima. Lizala sam mu glavic, setala jezikom duz njegovog ku**a. Sisala sam mu jaja dok sam mu jednom rukom lagano povlacila kozicu na ku**u. Uzdisao je i samo mi govorio “taaaaaaako”. Odjednom me je bacio na pod, skinuo mi sve sto sam imala na sebi u sekundi i ubrzo se njegov jezik nasao na mom nabreklom k**tu. Sakama mi je mesio si*e istovremeno uvlačeći jezik u moju vlaznu p*cu. J*bao me je jezikom, nosom mi je drazio klit a jezik gurao duboku u mene. Potom je gurnuo jedan prst pa dva, i je*ao me ke svojim divnim prstima. Pocela sam da sv***vam, tresla sam se od slasti, gutao je moje sokove koji su se slivali niz pi*ku i butine.
Uzivala sam. I sada zam vla*na dok ovo pisem. Brzo je skinuo svoju kosulju i njegove dlakave grudi nasle su se na mojim okruglim si*ama. -Aaaaaaaah… Osecala sam da cu ponovo s**siti. Scepao me je za kukove i zabio mi ku**inu do kraja. Stavio mi je noge na ramena i razvaljivali moju utrobu svojim ku**em. Osecala sam njegova jaja na gu**. Kako je to dobar osecaj. Jeb*o me je kao pravu k**kicu. Svrsila sam vise puta, grcila sam se dok mi je njegov ku*ac bio duboko u pi**i. Okrenuo me je namestio u doggy pozi. Izbacila sam gu*u sto sam vise mogla i mamila ga, jedva cekajuci da me zaskoci. Dohvatio me je za si*e i ponovo se zario duboko u mene.
Bolelo je, bio je ceo u meni, cepao me je. Ponovo sam svr**la, opet… I opet… Osetila sam da je i on blizu jer je ubrzavao, bio je i on gotov da svr*i i taman sam htela da se pomerim kad me je on uhvatio jako za kosu i upitao: -Gde ces? Zabio mi je ku**c do kraja, zalepio je svoja ja*a za moju gu*u i počeo da me puni vrelom spe**om. Bila sam kao kucka u parenju. Punio me je do besvesti. Stavio mi je prst u g**u. Zabolelo je ali je to nila slatka bol. Njegova sp**ma je kapala iz moje p**ke, toliko je bilo spe**e… Poslednje kapi sam mu isisala i olizala njegov k**ac kao najsladja lizalicu. Ku**c mu je dugo ostao podignut a ja napaljena do bola. Zelela sam ga jos. Ustali smo, ljubili se i grlili. Izasli smo iz kupatila, svako je seo na svoje stolice i nastavili smo sa vecerom. Niko nista nije primetio jer su svi bili malo pripiti. Nisu ni primetili da nas nije bilo neko vreme.
Pri polasku mi je sapnuo da cu ga dobiti i u gu*u kada se budemo videli ponovo. Videcu tek sta je jeb**ina i dobar se*s. Od te veceri, ja non stop mastam o Kumu, jedva cekam da ga ponovo vidim, da osetim njegov ku**c i spe*mu u sebi. Njegove veste prste i jezik u svojim ru*icama. Ovo ce svakako ostati nasa stroga tajna za koju cemo znati samo on i ja

Nema komentara:

Objavi komentar