srijeda, 24. svibnja 2017.

Ispovest: Nabacuje mi se sestra moje devojke.



Nabacuje mi se sesta moje devojke. Ja imam 24, devojka 22, a mala 17god. Ona je jako zgodna za njene godine i uvek se desi da se presvlaci kad ja dodjem. Imaju zajednicku sobu, a moja devojka ne obraca paznju jer je smatra za klinku.

Jednom se desilo da kad sam dosao kod njih, kako ulazim ja na vrata pravo ispred mene vidim ona se saginje nesto da dohvati ispod stola a dupe meni na izvolte. I ona jos u tangama! Kazem devojci a ona nista, kaze pusti dete.
Smatra je za klinku i ako ona to vise nije. Poslednji put je bilo, kad je devojka otisla da pokaze mami nesto na telefonu, ova mala kaze meni “jao zaboravila sam da promenim brus”, i skine se tako ispred mene da sve vidim i kaze mi da joj stavim brus.

Ja kazem necu, a ona ga stavi i kaze da joj bar zakopcam od pozadi. Ja reko necu ni to. A ona se nasmeje i kaze mi dobro, sredicu ja tebe kad tad i namigne mi.
Posle toga nisam isao kod njih evo vec 2meseca, devojka se ljuti zbog toga na mene ali bar ovako mogu da izbegnem onu malu.

Nema komentara:

Objavi komentar