utorak, 30. svibnja 2017.

ISPOVEST: Sinoć sam prvi put sa svojih 26 bila na žurci i malo se uradila. Inače uspešna, lepa, pametna, poštena, u vezi sam već 4 godine….



Sinoć sam prvi put sa svojih 26 bila na žurci i malo se uradila. Inače uspešna, lepa, pametna, poštena, u vezi sam već 4 godine. Pošto mi je pripalo loše zbog konzumiranja droge htela sam ići kući i tu su se ponudili 4 momka iz mog društva da me odvezu (njih sam to veče upoznala preko drugarice).

Oni su me to veče iskoristili u tim kolima, svi su navalili na mene kao gladna pseta, udarali su me ku*čevima po faci i je*avli gde su stigli. Najgore od toga je to što je jedan debeli sve to snimao a ja pošto sam bila uradjena nisam imala snage da se branim i na snimku izgleda kao da sam dobrovoljno pristala na sve to.

Sada ne mogu mirno da spavam i nadam se da taj snimak neće pokazati mome dečku pošto planiram brak sa njim i mnogo ga volim.
Izvor: (top-vijesti.com)

Nema komentara:

Objavi komentar