utorak, 30. svibnja 2017.

ISPOVEST: Jednog jutra, osetim golicenja, milovenje, usana…. sanjiva otvaram oči….



Ne mogu više izdržati napetost koja traje već godinu dana..  živim sa sinom i suprugom na selu… Muž dođe sa posla i ode… niko ne zna gde ide i šta radi. Ja sam ostajala sama sa sinom. Čekala sam muža u terasi na ležaljci do kasno noću.

Jednog jutra, osetim golicenja, milovenje, usana sanjiva otvaram oči shvatim da se neko poigrava polnim organom na meni, razbudim se i pogledam, shvatim da se poštar igrao svojim ku*cem na meni. Hvatam se za telefon i govorim da ću
pozvati muža onda sam shvatila da muž nikada nije tu za mene. Sedela sam na ležaljci i razmišljala dok je poštar obavljao ručni rad. Odlučila sam – Rekla sam poštaru. Neću pozvati muža ako me dobro  se*ualno zadovoljite.

Pozvala sam ga da udje, odmah smo skidali odeću…  rasirila sam noge… usao u mene, odmah sam osetila bol kao da gubim nevinost a zapravo dugo nisam imala s*s. Porađala sam se carskim rezom, pa malo je bolelo. Od letos redovno primam poštu, nekad obavimo na bračnom krevetu, nekad u radionici…

Nema komentara:

Objavi komentar