petak, 26. svibnja 2017.

ISPOVEST: Ostala sam trudna sa tadašnjim dečkom sa kojim sam se zabavljala i iz tog razloga se udala sa njega…



Ostala sam trudna sa tadašnjim dečkom sa kojim sam se zabavljala i iz tog razloga se udala sa njega. On je imao gadnu narav i stalno je dovodio svoje prijatelje koji bi me omalovažavali i vredjali, on nije ništa preduzimao povodom toga a često im se i pridruživao u tome. Udarao me je ispred njih misleći da time pokazuje kakva je muškarčina.

Mati me je zvala onda i rekla da se pokupim sa decom i vratim se da živim u našu kuću, a ona će raditi u Austriji i slaće pare za mene i decu. Poslušala sam je i to se sve tako desilo, on me je posle uhodio po gradu, nisam imala mira nigde i mislila sam da sam sigurna samo u svojoj kući. Ali i to sam se prevarila,
jedne noći sam se probudila osetivši benzin i dim, kada sam otvorila oči shvatila sam da mi kuća gori.

Otvorila sam prozor i izašla iz kuće a ispred kapije je u autu sedeo taj moj bivši muž i još par njegovih drugara. Kada su me videli da sam ih primetila odmah su pobegli a ja se i dan danas zahvaljujem Bogu što mi taj predhodni dan otišla mati za Austriju i povela decu sa sobom želeći da im pokaže kako se živi u inostranstvu. Njega sam prijavila u policiju i nakon što su videli u kakvom mi je stanju kuća odmah su otišli da ga traže, ne znam tačno šta se desilo posle ali on me od tad više nikada nije uznemiravao.

Nema komentara:

Objavi komentar