ponedjeljak, 8. svibnja 2017.

JA I MAMA ŽIVIMO SAME U VELIKOJ KUĆI, JER TATA RADI U RUSIJI



a i mama živimo same u velikoj kući, jer tata radi u Rusiji i po 4-5 mjeseci ne dolazi kući. Sinoć sam cijelu noć pripremala ispit i nekad oko 3 sata u jutro čujem neko otvara kapiju i nepoznat muški glas. Uplašila sam se kao nikada i brzo otišla do mamine sobe da je probudim.

Međutim kada sam ušla u sobu nje nije bilo izašla sam i polako počela da salazim niz stepenice, a onda sam se naprosto šokirala kada sam vidjela mamu kako se strasno ljubi sa nekim nepoznatim muškarcem na ulaznim vratima. Uvukla ga je u kuću zatvorili su vrata i odma tu na hodniku počeli da rade one stvari.

Došlo mi je da povraćam od muke. Grozno, dok se tata žrtvuje i radi negdje po Rusiji da bi meni i mami obezbijedio neki život, ona mu radi to. Mislim da tu sliku nikada neću zaboraviti i trenutno mi je moja mama najmrža, najodvratnija osoba na svijetu. Neću ništa tati govoriti da ga ne opterećujem, ali kada dođe kući sve ću da mu ispričam, jer moj tata zaslužuje bolju ženu pored sebe od ove matore drolje.

Nema komentara:

Objavi komentar