petak, 26. svibnja 2017.

ISPOVEST: Za dan zaljubljenih moj muž je rano ujutru samo otrčao na posao, nije se setio ni da mi čestita a kamoli kupi nešto…





Za dan zaljubljenih moj muž je rano ujutru samo otrčao na posao, nije se setio ni da mi čestita a kamoli kupi nešto. Kada sam ugledala novčanik od svekra na stolu rešila sam da uzmem nekih dve hiljade dinara da počastim malo sebe i mislila sam da neće primetili jer je imao dosta para.

Kada sam se vratila iz grada on je sedeo u dnevnoj i rekao mi da nije lepo to što sam ga pokrala, nisam mogla da se opravdam jer sam u ruci držala kesu sa svojim novim farmerkama i cenom od dve hiljade na njoj. Molila sam ga da ne kaže sinu i da zaboravi na tu glupost ali on je bio uporan pa sam morala da preduzmem drastične mere, spustila sam ruku ka njegovom medjunožju i krenula da mu ga trljam.

Izigravala neku napaljenu ku*vetinu i odradila ga ručno, skinula sam se do pola tako da mi je svr*io na s*sama. Nakon toga mu uzela još dve hiljade iz novčanika i dogovorila se sa njim da niko o tome ništa ne sazna. Volim svog muža i do sada ga nikada nisam prevarila ali za sve postoji prvi put.

Nema komentara:

Objavi komentar