srijeda, 24. svibnja 2017.

ISPOVEST: 16 godina sam rasla u teškoj sirotinji i moj otac me je oduvek maltretirao…



16 godina sam rasla u teškoj sirotinji i moj otac me je oduvek maltretirao, želela sam pobeći od njega i tad sam upoznala jednog malo starijeg dečka koji je bio spreman da me ukrade i oženi. Bukvalno sam bosa i podrpana došla kod njega a on me je pretvorio u pravu gospodju. Imao je gadnu narav, ponekad bi me udario i dovodio druge žene u naš bračni krevet, ali sve sam to trpela jer nisam imala gde drugde otići i smatrala sam “tu sam se udala, tu mi je kuća, tu jedem hleb i trebam ćutati”.

Onda je on krenuo raditi u inostranstvo i novac mi je slao preko jednog čoveka u
koga sam se ja jako zaljubila jer je uvek bio vrlo fin prema meni i pažljiv. Spavala sam sa njim i zatrudnela pa sam iz tog razloga sve priznala mužu preko telefona, ostavila ga i preudala se za tog čoveka.

Meni je sad prelepo sa tim čovekom ali svakodnevno dobijamo pretnje od tog mog bivšeg muža da će nas zaklati na spavanju i da će mi iseći stomak i ubiti bebu. Stah me je, a i znam da se moj sadašnji muž plaši samo što to neće priznati. Ne znam šta da uradim a da ne dodje do krvoprolića, plašim se onog najgoreg što bi moglo biti.

Nema komentara:

Objavi komentar