ponedjeljak, 29. svibnja 2017.

ISPOVEST: Cura se prehladila i nismo se par dana viđali, a u tih par dana zadovoljstvo mi je pružala moja desna ruka, i nije zanimljivo….



Cura se prehladila i nismo se par dana viđali, a u tih par dana zadovoljstvo mi je pružala moja desna ruka, i nije zanimljivo. Trebao mi je se*s i smišljao sam način kako doći do se**a, sjetih se curine najbolje prijateljice Anđele. Napišem Anđeli poruku : Šta se radi? I tako smo se dopisivali pa sam joj rekao kako je Ivana prehlađena i da mi fali se*s te da mi je dosadilo samozadovoljavat se na što mi je Anđela odgovorila da se možemo viditi večeras kod nje jer će joj roditelji ići na svadbu pa će biti kući sama. Odgovorih joj : drago mi je da smo se razumjeli i da se vidimo večeras te nadodao : neka ovo ostane među nama. Curi sam napisao da ujutro imam obaveza i da se trebam ustati ranije tako da ću ranije i na spavanje te joj poželio laku noć. Krenio sam pod tuš i spremati se.  Zaputio sam se do Anđele. Pozvonih joj na vrata, otvorila mi je u čipkastom ljubičastom grudnjaku i tangama. Ušao sam u stan, prišao uz Anđelu te je poljubio u obraz, uzvratila mi je poljubac,uzela za ruku i krenila prema sobi.

U sobi su gorile svijeće na svakom kutu sobe po jedna svijeća. Anđela se stisnula uz mene i počela me ljubiti, jezici su nam se ispreplitali, nastavila me ljubiti po vratu dok sam je mazio po leđima i gu*i. Počela me skidati i u trenu sam bio gol, a ja sam njoj samo grudnjak skinio. Nastavila me ljubiti po vratu pa je usne spuštala preko mojih prsa poljupcima sve do mog ku**a koji je postajao sve tvrđi. Nastavila je Anđela poljupcima obasipati moje prepone zatim je uzela u ruku moj nabrekli k**ac te ga počela ljubiti i lizati. Uzela ga je u usta i počela pu**ti polako pa sve brže pa bi opet usporila ritam. Izvadila bi moju nabrekli iz svojih usta i udarala se njim po obrazu i napućenim usnama. Izluđivala me tom promjenom ritma, uzeo sam joj rukama glavu i stisnuo čvrsto da ne može micati te počeo nabijati nabrekli u njeno grlo, Anđela se mazila po grudima. Meni je dolazilo sv***ti i nisam se želio suzdržavati, nabijao sam ga jako u njeno grlo sve do zadnjeg trena te ga izvadio iz Anđelinog grla i sv*** po njenim grudima. Vratio sam k***c u njena usta i nastavila mi je pušiti, počeo mi se opet ukrućivati, trebao sam s**s JAKO.
Uzeo sam Anđelu za kosu i podigao do svojih usana,poljubio je te je okrenio i presavio preko naslonjača fotelje, skinio sam tangice sa nje. Plesnio sam je par puta po njenog prekrasnoj gu*i, spustio se na koljena i raširio joj noge te joj počeo li*ati slatku pi*kicu. Bila joj je već vlažna pa sam u njenu slatku pi*kicu stavio dva prsta i lagano ih nabijao u nju,a jezik prebacio na njenu užu ru*ici i lizao je, tiho je jecala dok sam gurao svoj jezik u njenu gu*u i prste svoje u njenu slatku p**kicu. Moj k**ac je opet postao tvrd, ustao sam na noge i prislonio tvrdi k**ac na njenu slatku pi*kicu te ga nabio jako do kraja, Anđela se grčevito trznila a ja sam se krenio nabijati jako u njenu pi**icu te je pleskati po gu*i koja se već počela rumeniti. Stavio sam palac u Anđelinu gu*u, jecala je sve glasnije i stisak njene slatke pi**ice na mom nabreklom postajao je sve jači. Osjetio sam da joj dolazi sv***ti pa sam se počeo divljački nabijati u njenu slatku i prst u njenoj gu*i nabijati još dublje. Anđela je ruke svoje stavila na svoju g*** te je raširila a meni je, stenjajuć, rekla da se nabijam još jače u njenu slatku pi*kicu da će svr*iti. Nabijao sam se kako je htjela te sam nabijao prst u njenu gu** do kraja, osjetio njeno zadovoljstvo kako se cijedi po mojim preponama.

Jedva je dolazila do zraka, izvadio sam svoj nabrekli iz njene pi*kice, uzeo sam je za ruke te je uspravio i odveo do kreveta,sjeo je i dao joj da sa mog ku*** poli*e svoje zadovoljstvo. Lizala ga je strasno sa svih strana, uzela u ruku te ga prislonila uz moj stomak i nastavila lizati moja j**a. Zaustavio sam je i legao sam na leđa na krevet te rekao Anđeli da ona svojim leđima legne na moja prsa, ljubio sam joj vrat,grizao rame i stavio svoju ruku na njenu slatku p**kicu te joj prstima trljao po kl**orisu, uzela je moja k***c i stavila ga u svoju pič***u. Mješala je gu*om na mom nabreklom ku*cu dok sam joj prstima trljao klit***s,a drugom rukom stiskao grudi. Izvadio sam ku**c iz njene pi**ice i prislonio ga na njenu usku gu*u te ga počeo nabijati u njenu gu*u, jecajući i u grču mi je drhtavim glasom govorila polako. Vratio sam svoju ruku na njen klit*ris i nastavio tljati po njemu, a Anđela se polako nabijala na moj tvrdi, počela je mješati g**om a stisak njene gu*e na mom ku**u postajao je jak. Vrtila je sve brže svojom gu**m, a ja sve brže svojim prstima po njenom klit**isu, osjetio sam da joj opet dolazi sv**iti. Počela se divljački nabijati na moj tvrdi ku**c, stenjala je glasno, svr*ila je opet. Legao sam uz Anđelu,makao joj kosu s lica i poljubio je, ona je uzdisala plitkim uzdasima, tiho jecajuć i rekla mi : Blago se mojoj prijateljici Ivani. Oboje smo se nasmijali, zagrlio sam je i tako smo zaspali.

Nema komentara:

Objavi komentar