ponedjeljak, 29. svibnja 2017.

ISPOVEST: 17 mi je godina i prvi put sam spavala sa momkom….




17 mi je godina i prvi put sam spavala sa momkom. Znam da nam to nije prioritet, ni meni ni njemu. Nije navaljivao i imala sam vremena i prostora da razmislim da li to zelim. I odlucila sam da zelim. Majka je pre par dana videla na posteljini fleku krvi, tako saznala, toliko je bila besna, izvređala me, cak me udarila i pljunula.

Stvarno mi nije jasno zbog cega,
za par meseci cu napuniti 18 godina, a inace upoznala sam je s momkom i dolazi kod nas i stvarno ima fino misljenje o njemu. Ali posle ovog saznanja totalno je poludela. Izgubljena sam. Svs sto radimo, radimo iz ljubavi, ocekujem neko razumevanje, normalan razgovor a ne pljuvanje. Inace skupa smo 8 meseci.

Nema komentara:

Objavi komentar