nedjelja, 21. svibnja 2017.

ISPOVEST: Često čujem kako se mnogi ljudi protive abortusu i govore kako to nije uredu…



Često čujem kako se mnogi ljudi protive abortusu i govore kako to nije uredu. E sad neka mi neko objasni šta da radim. Dolazim iz jako siromašne porodice, i sa 17 godina sam počela da prodajem svoje tijelo kako bih prehranila svoje roditelje i mlađu braću i sestre.

U principu se trudim i tražim od mušetrija da stavljaju zaštitu, ali mnogima guma smeta i kako kažu kada plaćaju žele da osjete potpuni užitak, a pod tim se podrazumjeva da svoje sjeme ostavljaju duboko u meni. 2 godine sam uspijevala da ne zatrudnim ali prije mjesec dana sam ostala trudna.

E sad mi vi pošteni ljudi recite šta da radim, da li da abortiram ili da rodim i samim tim dodatno otežam sebi život, a i mojoj porodici, da zbog trudnoće mjesecima budem bez posla i para, da rodim dijete koje će me obilježiti za cijeli život i zbog kojeg neću naći dobrog momka da se udam. Evo recite mi šta da ja radim, šta dobijam ako rodim to slučajno zaneseno dijete koje u principu ne znam ni čije je?

Nema komentara:

Objavi komentar