ponedjeljak, 29. svibnja 2017.

ISPOVEST: Prosle godine moja drugarica je imala decka, a ja sam bila na*aljena na njenog decka….



Prosle godine moja drugarica je imala decka, a ja sam bila na*aljena na njenog decka. I mi smo otisli u neki klub nas troje i moja drugarica je otisla do vc a ja sa bila pijana, i slucajno smo se poljubili ja i njen decko. A moja drugatica nas videla. Ona se naljutila na mn i nije htela 1gudinu da prica sa mnom. Ali posle smo se pomirile

Imao sam odnos sa curom i bilo je super i posle svega toga kaze ona meni “Da ti je pe*is barem bio veci bio bi sex bolji” i dan danas se secam toga. Moj odg je bio na to “i ja bi voleo da je veci ali tako je bog dao da bude”….
Moj prvi poljubac se desio na moru,tako sto smo decko iz druge drzave i ja bili u istoj vili,i bilo nam dosadno pa smo odlucili prosetati oko 2 ujutru…

I tako seli mi kraj mora,gledamo vodu,kad on mene zgrabi i pokusa poljubiti..e tu nastaje komedija,ja balavica 14 godina se otimam,cicim vristim,okrecem glavu,al ipak je uspeo..naravno moja usta su bila zatvorena.Uspeo je to ponoviti jos jednom pre nego sto sam pobegla nazad u vilu,a njega nisam smela pogledati do kraja letovanja..

Nema komentara:

Objavi komentar