ponedjeljak, 22. svibnja 2017.

NAKON ŠTO SAM SAZNALA DA ME MUŽ SA KOJIM SAM U BRAKU....



Nakon što sam saznala da me muž sa kojim sam u braku 10 godina vara bilo mi je mnogo teško, a kada mi je u lice sve priznao te usput “opalio” dva šamara, DOBILA SAM SLOM ŽIVACA! Dugo mi je trebalo da se oporavim, mislim da budem koliko toliko zdrava.

Juče sam mu se potpuno prepustila, pomislio je da sam mu oprostila… Obzirom da voli da koristi lisice i sl pomagala “u krevetu” iskoristila sam i vezala ga za krevet. Kada je bio nemoćan da mi išta nažao učine “skinula” sam masku sa lica, izvukla remen iz njegovih farmerica i počela metalnim dijelom da ga tučem.

Vršak se zabadao u njegovo tijelo, molio je da prestanem, čak je proplakao od bola, a onda sam ga tako golog, svog u masnicama, okrvačenog ostavila i otišla iz njegove kuće. Mislim, tačnije znam da će mi se osvetiti, možda me čak očini invalidom za cijeli život, ali ne plašim se se toga, jer sam bar na trenutak učinila da me MOLI ZA MILOST!!!

Nema komentara:

Objavi komentar