subota, 27. svibnja 2017.

ISPOVEST: Neki dan dok sam vježbala u teretani, priđe mi jedan nepoznati dečko i šapne mi kako neki stariji čovjek stalno ide za mnom i kao vježba…



Neki dan dok sam vježbala u teretani, priđe mi jedan nepoznati dečko i šapne mi kako neki stariji čovjek stalno ide za mnom i kao vježba na spravi iza mene, a zapravo me snima. Ponudio mi je da ode po vlasnika teretane i kaže mu problem. 

Vlasnik je došao i istrgnuo mobitel iz ruke tom čovjeku, otvorio galeriju kad ono šok, jedno 10ak mojih videa od toga dana i još cijela galerija videa od
prije od raznih curki kako vježbaju. 

Zaprepastili smo se, vlasnik mu je pobrisao sve videe i potjerao ga iz teretane, ima zabranu dolaska. Obavjestili smo i policiju, ali oni tu ne mogu ništa, kako kažu, to je osobne prirode. Zahvalna sam do neba tom dragom dečku i vlasniku što su reagirali. Nadam se da ne postoje kopije videa.

Nema komentara:

Objavi komentar