utorak, 23. svibnja 2017.

ISPOVEST: Moj muž radi u drugoj državi i tamo boravi po 4,5 dana u sedmici….



Moj muž radi u drugoj državi i tamo boravi po 4,5 dana u sedmici. Za 10 godina braka kupio mi miris Lady Million proslavili uz romantičnu večeru sa svećama. Onda krenulo sve po zlu. Nedavno je na poslu upoznao koleginicu njegovih godina.

Počeli su se čuti, a onda i nalaziti na večernjim pićima koja traju po 3,4h. Jednog dana u prolazu sretnem njegovu koleginicu (prepoznala sam je sa slikama) i osetila sam isti parfem,sumnjam da je suprug poklonio “koleginici” isti parfem.

Muž mi kaže da nema razloga da budem ljubomorna, jer i ona ima muža koji isto nije tamo s njom pa se ona i moj muž druže jer su oboje usamljeni. Stvar je što tamo ima još kolega i koleginica, ali se ne nalaze s njima.

Nema komentara:

Objavi komentar