srijeda, 8. kolovoza 2018.

ISPOVEST: Idem u srednju skolu, s svim profesorima sam u dobrim odnosima…



Idem u srednju skolu, s svim profesorima sam u dobrim odnosima, sve ih imam u listi prijatelja. Neki dan, javi mi se profesor matematike (prvi put), pita me sa radim itd… sve fino odgovorim… na kraju dopisivanja profesor se ponudio dobrovoljno da me uci o matematici, kulturno sam odbila ponudu i

na kraju u poruci, poslao sliku svog “ORTAKA”. BILAA SAM U TOTALNOM SOKUUU, slikala sam chat otvorila grupni chat, dodala sam skolske drugarice u isti POSLALA SAM tu sliku!!! Zasluzio je, niti sam mu tražila da mi pošalje takvu sliku. Nije jasno šta se takvim ljudima mota po

glavi. Zar misle da će impresionirati devojku ako joj odmah u prvoj poruci pošalje sliku na kojoj je ko od majke rođen. Ili ja nisam u trendu ili njemu fali koja daska u glavi.

Nema komentara:

Objavi komentar