ponedjeljak, 6. kolovoza 2018.

ISPOVEST: Jedna djevojka iz komšiluka, koja je od mene mlađa dvije godine, pozvala me na proslavu svog 22. rođendana.



Jedna djevojka iz komšiluka, koja je od mene mlađa dvije godine, pozvala me na proslavu svog 22. rođendana. Nismo nešto posebno dobri, ali nikada nismo imali nikakvih problema. Lijepo smo se svi provodili na rođendanu, a kada su svi otišli, ja sam ostao da joj pomognem počistiti stan. Međutim,

ni sam nisam siguran kako, ali desio se odnos u kojem smo oboje uživali, a njoj se moj način mnogo dopao. Zbog toga smo nastavili i dalje da se viđamo i da imamo odnose. Ali, jedne večeri toliko smo se zanijeli da nismo pazili, pa je ona ostala trudna. Njeni roditelji mnogo su strogi i morali smo da smislimo šta ćemo uraditi. Rekao sam joj da ćemo im reći kako se već jako dugo viđamo i da ćemo se uskoro vjenčati. Mislio sam kako će to biti moja najveća greška u životu, ali sam onda počeo da

uviđam koliko je to bio dobar izbor u mom životu. Danas ne možemo da zamislimo život jedno bez drugog, mnogo se volimo i poštujemo i sretni smo. Čak smo sklopili dogovor kako ćemo da proširimo porodicu kada ona završi fakultet.

Nema komentara:

Objavi komentar