ponedjeljak, 6. kolovoza 2018.

ISPOVEST: Muž mi ide stalno na neke masaže i stalno mi govori da ga…



Muž mi ide stalno na neke masaže i stalno mi govori da ga masira jedan čovjek. Naložio se na te masaže pa nikada skoro nije kući kada ide s posla već ide pravo u tu ordinaciju. Jednom sam

prolazila pokraj te ordinacije i odlučih da navratim i da vidim kako taj “čovjek” masira. Kada sam ušla unutra, na recepciji je bila jedna zgodna plavuša, kod nje sam se naručila ali i ona je kao masirala jer je stalno izlazila iz neke sobe brišući ruke. Mislila sam da je ona ta maserka ali kada sam ušla

unutra i legla, za stol je došao ogromni čovjek, sav mišićav, toliko me izgazio da su me leđa tek tada boljela. Od tada sam vjerovala mužu i nikada više nisam sumnjala u njega nakon 10 godina braka.

Nema komentara:

Objavi komentar