ponedjeljak, 6. kolovoza 2018.

ISPOVEST: Jučer smo prijateljica i ja odlučile da odemo u parfimeriju da razgledamo stvari



Jučer smo prijateljica i ja odlučile da odemo u parfimeriju da razgledamo stvari, pa možda nešto i kupimo. Dok smo tako pipkale stvari sa izloga, razbile smo parfem. Na našu veliku nesreću koštao je 120 eura. Radnica je odmah pozvala vlasnika. Moja prijateljica pomalo je provokativnog izgleda.

Vlasnik nas je pozvao u svoju kancelariju na razgovor. Bojala sam se toga da ćemo morati platiti odštetu, a nemamo toliko novca. Moja prijateljica je, možda i više nego bi trebala biti, slobodna djevojka. Počela je razgovor sa njim, kada ih slušam rekla bih kako među njima postoji neka hemija. Od tog dana prošlo je neko vrijeme, a ona mi ništa nije pomenula za parfem. Zapazila

sam kako ima novi sat. Rekla mi je kako ga je dobila na poklon od ujaka, ali ja znam da me laže. Koliko sam uspjela da shvatim, taj vlasnik je oženjen, a moja prijateljica 97. je godište. Zbunjena sam i ne znam šta da mislim.

Nema komentara:

Objavi komentar