četvrtak, 9. kolovoza 2018.

ISPOVEST: U osnovnoj sam imala velike probleme s aknama te ih pokušavala sakriti pomoću kose….



U osnovnoj sam imala velike probleme s aknama te ih pokušavala sakriti pomoću kose. Nisam imala stila niti sise, pogrbljena i mršava. I naravno, trpjela sam svakakve uvrede, pogotovo od jednog

kolege zbog kojeg sam mnogo puta došla kući uplakana. U srednjoj, izliječila sam se od prištića, sise su narasle, počela sam više držati do sebe i ispravila sve mane. Par godina kasnije, na jednom rođendanu, malo sam previše popila. Došao je do mene već spomenuti kolega te pokušao spavati sa

mnom. Odbila sam ga pred svima. I svi su mu se smijali iz razloga što je to bilo prvi puta da je dobio NE kao odgovor, i to još od mene, cure koje ni štapom nebi taknuo da je zadnja na svijetu. Nekako sam se osjećala lakše.

Nema komentara:

Objavi komentar