utorak, 7. kolovoza 2018.

ISPOVEST: Raskinula sam vezu od godinu i 5 meseci pre 7 dana.



Raskinula sam vezu od godinu i 5 meseci pre 7 dana. Momak s kojim sam bila mi se zgadio, pozelela sam druge muskarce, imam jednog sa kojim imam odlican se*s inace obdaren momak sa 23cm i

zadnjih par meseci sam samo trazila razlog za raskid ali sam bila kukavica jer sam navikla na sve s njim. Skupila sam hrabrosti i nakon sto je izvredjao mene i moj posao, kao i porodicu nazivajuci ih seljacinama, zalijepila mu takvu samarcinu da mu je trebalo nekoliko sekundi samo da dodje sebi. Sad se pitam kako sam uopste mogla biti s takvom osobom, a jos je vece pitanje kako to da nista ne osecam. Ne osecam nedostajanje, ljutnju, cak mi se i desava da zaboravim da sam i bila s njim.

Uzivam u zivotu bez njega sa drugim muskarcima. Cak mi se i svidja neko ali imam osecaj da je prerano. Poenta ljudi, nemojte ostati u vezi jer mislite da ne mozete bez nekog, mozete.

Nema komentara:

Objavi komentar