srijeda, 8. kolovoza 2018.

ISPOVEST: imam 43 godine i mislim da mi se upucava dečko od moje kćerke koja ima…





Poštovani, ne znam kome da se obratim pa sam odlučila pisati ovdje. Imam 43 godine i može se reći da sam “dobrostojeća”. U životu imam više manje sve, brak je dobar. imamo dvoje djece, ne bih ovdje navodila njihova imena zbog privatnost, recimo da se zovu Valentina i Filip.. Filip je stariji, sad ima 25 godina i otišao je raditi u Zagreb, uzeli su ga u jednu veliku firmu za osiguranja. A Valentina

je naša mala ljubimica, ne mogu ni vjerovati da ima 19 već. Odabrala je dobar fakultet i stvarno je s dobro, a jako voli i svog dečka, za kojeg recimo da se zove Karlo. Karlo je stariji, ima skoro 30 godina, a zajedno su već godinu, godinu i pol. Baš ih je nekako lijepo gledati zajedno, Karlo radi kao dostavljač u jednoj službi ovdje, nije puno, ali sve što zaradi troši na našu Valentinicu.uglavnom prije nekih 4-5 mjeseci sam prvi put primijetila da mi Karlo daje neke komplimente, prvo mi se učinilo da je onako usput. onda se to ponovilo, pohvalio mi je jednu plavu haljinu koja je malo kraća i to dok Valentine nije bilo u sobi. jednom mi je onda rekao neku dvosmislenu rečenicu, nešto u smislu da mu je “uvijek drago kad nas dvoje možemo malo propričati”, prvo sam mislila da je samo pristojan i drag. ali onda sam primijetila da me uvijek u prolazu kao slučajno dotakne i okrze, prvo je bilo malo, a jednom mi je dlanom baš prešao preko guze. trznula sam se, a Karlo se pravio da ništa nije bilo.tako je to trajalo nekih par mjeseci, a onda smo jednom bili sami kod mene doma. muž je još bio na poslu, čekali smo Valentinu da dođe s predavanja, a Karlo je nešto čitao na mobitelu. onda se osjednom

sjeo malo bliže meni i rekao mi kako imam uistinu lijepu kosu, ili tako nešto. bila sam stvarno iznenađena, zahvalila sam mu i rekla nešto glupo, da koristim dobar šampon ili tako nešto. nastala je neugodna tišina, gledali smo se, a zatim se zazvonio portafon, moj muž je stigao s posla. nisam ni njemu ni Valentini ništa spominjala, mislim, nisam ni imala što govoriti, jer ništa se nije dogodilo. ali ipak Molim za neki savjet, stvarno ne znam što da radim

Nema komentara:

Objavi komentar