nedjelja, 5. kolovoza 2018.

ISPOVEST: Prije dva dana moj brat od tetke mi poslao SMS da dođem do kod njega jer tetka priprema specijalan ručak…



Prije dva dana moj brat od tetke mi poslao SMS da dođem do kod njega jer tetka priprema specijalan ručak. Bilo mi je čudno jer nikada mi se ne javlja porukama, ali pomislio sam vjerovatno ima razlog. Odgovorio sam krato OK, DOLAZIM i to je to. Došao sam kod njih tačno na vrijeme, a vrata mi je otvorila moja tetka i to baš svečano obučena, frizura, šminka sve na mjestu. Ušao sam, a tada mi je rekla da ćemo na žalost samo ja i ona da ručamo jer je njen sin morao hitno do grada. Primjetio sam

da se jako čudno ponašala, a onda se iznenada meni počelo nešto jako čudno da dešava. Tetka je inače sestra blizanka moje mame i nikada je nisam gledao kao ženu sa kojom bih radio “one ” stvari, iako su mi prijatelji govorili da mi je tetka prava bomba, a samim tim i mama. Međutim, kako da kažem, u par sekundi mi se ukrutio kao nikada i kroz glavu mi je prolazila samo jedna misao, JA I TETKA U KREVETU. Počeo sam da je zamišljam bez odjeće i tada sam bukvalno nasrnuo na nju. Ljubio sam je, hvatao za :), a ona me ljutito odgurivala. Tada sam joj lupio par šamara i smirila se, samim tim dopustila mi da ide do kraja, kako se kaže. Imam 19 godina i skoro svaki dan spavam sa mojom djevojkom, ali nikada nisam “trajao” toliko dugo kao daj dan dok sam bio sa mojom tetkom.

Skoro puna dva sata sam bio u punom naponu, jednostavno mi nije opadao ni nakon što sam 3 puta se praznio. Nakon što sam odovoljio i kada sam pošao kući, tetka je ustala, strasno me poljubila te mi rekla da sam savršen. Od tada sam totalno zbunjen, gadim se sam sebi jer sam to radio sa tetkom, što sam je na neki način prisilio, ali opet mi nešto govori da ni tetka nije baš nevina u cijeloj priči. Da li je moguće da je sve iscenirala i da me nakljukala nekim tabletama za potenciju? Baš sam zbunjen :/

Nema komentara:

Objavi komentar