nedjelja, 5. kolovoza 2018.

ISPOVEST: Specijalista sam urologije i prošle sedmice sam sasvim slučajno saznala da je moj starji brat sterilan…



Specijalista sam urologije i prošle sedmice sam sasvim slučajno saznala da je moj starji brat sterilan. Radio je neke pretrage kroz koje sam uvidjela da ne može imati djece. Saznanje samo po sebi je grozno, a kada znate da je već 10 godina u sretnom braku i da ima dvoje djece te da mu je žena, moja snaja trudna po treći puta sve to čini mnogo, mnogo gorim. Od muke i stresa skoro da sam pala u

nesvijest. Ne govoreći mu za to što sam slučajno saznala tražila sam od kolege da mom bratu uradi baš pretrage vezano za sterilitet koje su pokazale ne da je sterilan, nego da je to od rođenja tako. Znači ni jedno dijete, pa ni ono sa kojim je moja snaja trudna nije od mog brata. Odma sam pozvala snaju i sve joj u oči ispričala, a ona mi je kroz plač rekla da sve to i ona zna i da je kako bi sačuvala brak jednostavno morala da spava sa drugim muškarcima i da na svijet donese bebu. Na to sam joj se

samo nasmijalai rekla imaš ne jednu, već 3 bebe, DROLJO… nakon čega se ona skro promjenila i drsko mi odgovorila reci bratu da djeca nisu njegova, reci da je sterilan, reci da ga žena koju voli vara, reci mu šta god želiš, te je pokupila svoju torbicu i otišla. Grozno se osjećam, ne znam šta da radim, da li da kažem, da li da ćutim… šta god da uradim pogrešno je i toga sam svjesna.

Nema komentara:

Objavi komentar