ponedjeljak, 6. kolovoza 2018.

ISPOVEST: U braku sam već punih deset godina. Sa nama u stanu živi i ženina kćerka iz njenog prvog braka.



U braku sam već punih deset godina. Sa nama u stanu živi i ženina kćerka iz njenog prvog braka. Kao svoje dijete sam prihvatio tu djevojčicu. Izrasla je i u djevojku, a ja iz ljubavi to nisam ni primjetio. Ima tek 17 godina, a već je počela nepristojno da se oblači. Tako sam ja počeo primjećivati kako ima

prelijepo tijelo. Mrzio sam se jer uopšte obraćam pažnju na to, ne bih smio. Nisam mogao da kontrolišem svoj nadražaj. Kada sam neku noć gledao TV, ona je otišla da se tušira. Mislim kako je namjerno ostavila otvorena vrata, kako bih je gledao u ogledalu. Naravno da sam glumio nezainteresovanog. Umotala se samo u peškir i namjerno me provocirala tako što je takva hodala ispred mene. Stalno sam pogled sklanjao sa nje. Pao je peškir sa nje, i to je naravno bilo namjerno.

Tada nisam mogao da odolim da gledam u njene predivne grudi. “Da li ti se sviđaju”, pitala me. Rekao sam joj da odmah ode u svoju sobu. Rekla je kako ne želi. Na kraju sam ja izašao. Ne znam šta o ovome da kažem ženi, a kćerka mi se i dalje smješka.

Nema komentara:

Objavi komentar