srijeda, 8. kolovoza 2018.

ISPOVEST: Oduvek mi je bilo svejedno kad ću izgubiti nevinost…





Oduvek mi je bilo svejedno kad ću izgubiti nevinost. Nije mi bas bilo svejedno sa kim će to biti, ali ne razumem zašto to predstavlja takav problem. Nevina sam bila i želim da ispricam kako sam najebala zbog mog gubljenja nevinosti, ali se plašim osuda ljudi kojih poznajem. Bilo kako bilo, na

slavi skupila se rodbina, puna kuca gostiju. Došli rodjaka i rodjak iz nemacke, rodjak koji vozio luksuzan auto hteo je da se vozimo u mom kraju, rodjaka ostala sa familijom u gostinjskoj sobi… mi smo se vozili u nasem kraju u toku puta nisam mogla da odolim da se ne okrenem da ga pogledam, uvek kada bi ga pogledala on bi gledao u mene, otisli smo kod jedne sumice gde nema zive duse tu smo se poljubili, poceli smo strastveno da se ljubimo, ja sam ruku stavila na njegovoj nozi kao i on

na mojoj… sapnuo mi je da se prebacimo na zadnje sediste, tako i bilo… prebacili smo se pozadi i krenuli da se svlacimo, nakon toga sela sam na njega i krenula laganim jahanjem… tako se zavrsava moja prica, sve je proslo super… brzo smo zavrsili, vratili se kuci da nesto nasi ne posumnjaju

2 komentara:

  1. Zdravo zelim da pohvalim vidovitu ruzu koja mi je pomogla u vezi mog deteta koje je imalo urok na sebi jos od malena..niko nije godinama mogao da mi pomogne u vezi toga sa cerkom. Muz me je ostavio samu sa detetom. I onda sam preko preporuke nasla majku Ruzu koja je jedina uspela da skine urok sa mog deteta i uspela je da mi vrati mog muza samo zahvaljujuci njoj imamo sada prelep zivot. Ako imate slicnih problema javite se njoj
    +381 61 10 14 283 VIBER

    OdgovoriIzbriši
  2. zdravo prijatelju bila sam povrijeđena i slomljena srca kada se prije sedam mjeseci u mom braku dogodio jako veliki problem između mene i mog muža. toliko strašno da je odnio slučaj na sud radi razvoda. rekao je da više nikad ne želi ostati sa mnom i da me više ne voli. Pa se spakirao iz kuće i natjerao mene i moju djecu na teške bolove. Pokušala sam ga na sve moguće načine vratiti, nakon mnogo preklinjanja, ali bezuspješno. a on je potvrdio da je donio odluku i da me više nikad ne želi vidjeti. Tako sam jedne večeri, vraćajući se s posla, srela svoju staru prijateljicu koja je tražila mog muža. Pa sam mu sve objasnila, pa mi je rekao da je jedini način da vratim muža da posjetim bacača uroka, jer je i on to stvarno učinio. Tako da nikad nisam vjerovao u magiju, ali nisam imao izbora nego poslušati njegov savjet. Zatim mi je dao e-mail adresu bacača uroka kojeg je posjetio. DR alaba. Sljedećeg jutra poslala sam e-mail na adresu koju mi ​​je dao, a čarolija me uvjerila da ću muža vratiti sljedeća dva dana. Kakva nevjerojatna izjava!! Nikad nisam vjerovao, pa je razgovarao sa mnom i rekao mi sve što moram učiniti. Onda ih radim bez povišice, pa me sljedeća dva dana, začudo, zvao suprug koji me nije zvao zadnjih 7 mjeseci da mi javi da se vraća. Tako nevjerojatna !! Tako se isti dan vratio, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se za svoju pogrešku i bol koji je nanio meni i mojoj djeci. Tada je od tog dana naša veza bila jača nego prije, uz pomoć sjajnog bacača uroka. Dakle, savjetovati ću vas ako imate bilo kakvih problema, obratite se dr alabi na email: dralaba3000@gmail.com ili ga kontaktirajte na whatsapp i viber na ovaj broj: +1(425) 477-2744.......

    OdgovoriIzbriši