srijeda, 8. kolovoza 2018.

ISPOVEST: Sa jednim ozenjenim momkom oca troje dece sam u kombinaciji vec duze vreme…



Sa jednim ozenjenim momkom oca troje dece sam u kombinaciji vec duze vreme. Zaljubljena sam u njega,ali on ne zeli da zapocnemo tajnu vezu,nego da se vidjamo bez obaveza zapravo zeli samo kresa*e. Moja najbolja drugarica koja zna sve sto osecam prema njemu, koja je prolazila sa mnom

kroz dobro i lose,spavala je pre mesec dana sa njim bez malo srama i blama. Ljudi,sramota me je sto ih poznajem,sto sam trosila svoje vreme na bezosecajne ljude. Kako ih nije sramota? Osecam se toliko jadno i bedno,danima ne jedem,samo razmisljam o tome i placem. Posle toga sto je uradila,ona je imala hrabrosti da me pogleda u oci i da se ponasa kao da se nista nije desilo. Pocinjem da

sumnjam da uopste pravo prijateljstvo postoji. Ne verujem nikom od danas i zelim da porucim svim devojkama: ONO STO OSECATE PREMA NEKOM DECKU,CUVAJTE TO ZA SEBE,NE ZAVLACITE SVE DRUGARICAMA U USI!

Nema komentara:

Objavi komentar