utorak, 7. kolovoza 2018.

ISPOVEST:Aktivno vezbam vec vise od pola godine, u zadnjih mesec dana sam se malo udebljala…



Aktivno vezbam vec vise od pola godine, u zadnjih mesec dana sam se malo udebljala. Po prirodi imam malo obilnu i vecu gu*icu, kako ona raste to vise nije humano, kad god dobim koju kilu sve se
lepi na gu*icu, moj stariji brat primetio da mi se dupe deblje i poceo da me zadirkuje kako imam

debelo du*e, ja sam ga pozvala u spavacoj sobi i kod ogledala skinula sam se u tange da me vidi u golom izdanju da nije debelo neprivlacno, on je bio odusevljen mojom debelom guzicom pitao me da li sme da je pipne rekla sam da nemam nikakvih problema, kada je poceo da je stiska moj bata je bio

odusevljem mojom debelom guz*com to sam mogla da vidim na njegovom licu, ja sam rekla da je dosta pipkaoo da je vreme da ali on je uzivao i bas mu bilo zao sto mora prestati. Ja jedino zalim sto nece na sise je*emu, jos malo pa cu izgledat ko Kardashianka kako su stvari krenule

Nema komentara:

Objavi komentar