četvrtak, 9. kolovoza 2018.

ISPOVEST: Jutros se vozim u busu i gledam kako trudnica od nekih 7 mjeseci trudnoće stoji



Jutros se vozim u busu i gledam kako trudnica od nekih 7 mjeseci trudnoće stoji i niko da se udostoji da joj ponudi svoje mjesto da sjedne. Stojala je baš do neke klinke od 15-ak godina, friško isfarbana za prve dane škole, slušalice u ušima… sve na svom mjestu, osim kulture… I ja sam trudna, 5. mjesec i iako sam bila par metara od te trudnice, ustala sam i dozvala tu mladu trudnicu da dođe da

sjedne, a ja sam otišla do te klinke gdje je ona stojala. Odma sam toj klinki izvadila slušalice iz ušiju i rekla joj da ustane da sjednem jer sam trudna, a ona je bez da mi je išta odgovorila samo vraila slušalice u uši i nastavila da sluša muziku. Ponovo sam joj izvadila slušalice iz ušiju i ponovo rekla da ustane, JER SAM TRUDNAi bole me noge, a ona mi je tada  drsko i bezobrazno odbrusila GLUPAČO MATORA JOŠ JEDNOM MI IZVADI SLUŠALICE I VIŠE NEĆEŠ BITI TRUDNA!!! Otvoreno mi je zaprijetila i ponovo stavila slušalice u uši… Par trenutaka sam je gledala, razmišljala šta da uradim i na kraju odustala od balavice… kada je spremna da tako nešto kaže meni koja sam

skoro 3 puta starija od nje, možda je zaista spremna i da me udari ili tako nešto… Stojala sam idućih 20 minuta i niko mi nije ustupio mjesto… Baš sam se nekako razočarala i pitam se da li još negdje na ovom svijetu ima neko ko poštuje starije toliko bar da je spreman da ustupi mjesto u javnom prevozu trudnici, invalidu ili starijoj osobi

1 komentar:

  1. zdravo prijatelju bila sam povrijeđena i slomljena srca kada se prije sedam mjeseci u mom braku dogodio jako veliki problem između mene i mog muža. toliko strašno da je odnio slučaj na sud radi razvoda. rekao je da više nikad ne želi ostati sa mnom i da me više ne voli. Pa se spakirao iz kuće i natjerao mene i moju djecu na teške bolove. Pokušala sam ga na sve moguće načine vratiti, nakon mnogo preklinjanja, ali bezuspješno. a on je potvrdio da je donio odluku i da me više nikad ne želi vidjeti. Tako sam jedne večeri, vraćajući se s posla, srela svoju staru prijateljicu koja je tražila mog muža. Pa sam mu sve objasnila, pa mi je rekao da je jedini način da vratim muža da posjetim bacača uroka, jer je i on to stvarno učinio. Tako da nikad nisam vjerovao u magiju, ali nisam imao izbora nego poslušati njegov savjet. Zatim mi je dao e-mail adresu bacača uroka kojeg je posjetio. DR alaba. Sljedećeg jutra poslala sam e-mail na adresu koju mi ​​je dao, a čarolija me uvjerila da ću muža vratiti sljedeća dva dana. Kakva nevjerojatna izjava!! Nikad nisam vjerovao, pa je razgovarao sa mnom i rekao mi sve što moram učiniti. Onda ih radim bez povišice, pa me sljedeća dva dana, začudo, zvao suprug koji me nije zvao zadnjih 7 mjeseci da mi javi da se vraća. Tako nevjerojatna !! Tako se isti dan vratio, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se za svoju pogrešku i bol koji je nanio meni i mojoj djeci. Tada je od tog dana naša veza bila jača nego prije, uz pomoć sjajnog bacača uroka. Dakle, savjetovati ću vas ako imate bilo kakvih problema, obratite se dr alabi na email: dralaba3000@gmail.com ili ga kontaktirajte na whatsapp i viber na ovaj broj: +1(425) 477-2744.......

    OdgovoriIzbriši