utorak, 7. kolovoza 2018.

ISPOVEST: Moja kceri (17g) koja zadnjih par mjeseci nije ista osoba,



Moja kceri (17g) koja zadnjih par mjeseci nije ista osoba, samnom se svakodnevno svada i sve sto ja kazem smatra napadom. Jucer sam joj ispod kreveta nasla spricu…Vec pola godine je u vezi sa momkom starijim 6g od nje, u pocetku smo ja I muz bili protiv toga I branili joj. Na kraju smo

morali prihvatiti jer je prijetila samoubojstvom i odlaskom od kuce. Nemam snage da sama ista napravim jer je muz trenutno na poslu i dolazi tek za vikend :(( Jutros prije nego je otisla u skolu sjela sam snjom i pitala je zasto je sprica kod nje :(( Pravila se luda kao da nema pojma otkud joj to.. na to da zelim da ju testiram je samo hladno odgovorila ‘’Dobro’’. Iznenadila me jer sam ocekivala burnu reakciju. Ni ja sama nisam znala kako reagirati, izgubila sam se..Ne znam sto da uradim? Sto da

mislim? Da li ovdje postoji netko tko je imao dodira sa ovakvim slucajem i da zna od cega i kako krenuti? Imam osjecaj da necu imati snage izboriti se sa ovim :(( nikada nisam pomislila da bi to mogla docekati od nje..

Nema komentara:

Objavi komentar