četvrtak, 9. kolovoza 2018.

ISPOVEST: Ja sam Andrea i imam 28 godina. Ovo je priča o mojoj najboljoj prijateljici.





Ja sam Andrea i imam 28 godina. Ovo je priča o mojoj najboljoj prijateljici. Odnosno sada bivšoj prijateljici nakon svega što mi je napravila. Znači znale smo se cijeli život i sve smo znali jedna o drugoj. Znači best best frendice. Sve do tog mucnog dana kada me nije pozvala na svoju svadbu iz jednog katasrofalnog razloga. Neću ulaziti u našu povijest samo ću ispričati što mi je napravila i na koji način. Znači prvo me nije uzela za kumu nego jednu drugu našu frendicu, ali rekla sam ok. To

ne znači ništa o našem prijateljstvu. Družimo se svaki dan to mi je potvrda da smo si jako dobre. I prije svadbe pomagala sam joj za sve. Ne samo to nego je vozila na isprobavanje vjenčanica, traženje torte, ma sve kaj je potrebno za svadbu. To smo tjednima obilazile. I to svaki dan. Čak sam neke svoje stvari zapostavila da bi njoj pomogla. I sve je bilo normalno i družile smo se kao i inače. Došlo je par dana do svadbe i kaže mi ona da ne bi htjela da dođem. Mislila sam si neka zezacija. I to mi je još preko telefona javila, a ne da se nađemo na kavi. I da ona želi da ja ne dođem. Ptala sam je prvo da li je neka zezancija i kaže ona ne. Pitam je za razlog. I pazite sad. Da je ona primjetila da njezin dečko previše gleda u mene i da bi htjela na svadbi da ona bude u prvom planu. Kao prvo taj dečko se meni uopće ne sviđa, a kao drugo si mislim što se ženiš kad gleda druge žene. Mislim u ovoj priči

sam ja, ali to nije bitno. Ako gleda druge žene onda ne želi nju. Kak da joj to kažem? Pa poludila bi ona još više. A ja sam poludila jer me nije pozvala na svadbu makar me tjednima iskorištavala za sve pripreme. A znala je na kraju da me neće ni pozvati. Užas. Takvo razočaranje sam doživjela da sam plakala tjedan dana. Stravično poniženje. Nitko me nije toliko povrijedio kao ona jer je to došlo od najbolje prijateljice.Ne ljutim se više na nju, ali nikad joj to nisam oprostila niti neću.

1 komentar:

  1. zdravo prijatelju bila sam povrijeđena i slomljena srca kada se prije sedam mjeseci u mom braku dogodio jako veliki problem između mene i mog muža. toliko strašno da je odnio slučaj na sud radi razvoda. rekao je da više nikad ne želi ostati sa mnom i da me više ne voli. Pa se spakirao iz kuće i natjerao mene i moju djecu na teške bolove. Pokušala sam ga na sve moguće načine vratiti, nakon mnogo preklinjanja, ali bezuspješno. a on je potvrdio da je donio odluku i da me više nikad ne želi vidjeti. Tako sam jedne večeri, vraćajući se s posla, srela svoju staru prijateljicu koja je tražila mog muža. Pa sam mu sve objasnila, pa mi je rekao da je jedini način da vratim muža da posjetim bacača uroka, jer je i on to stvarno učinio. Tako da nikad nisam vjerovao u magiju, ali nisam imao izbora nego poslušati njegov savjet. Zatim mi je dao e-mail adresu bacača uroka kojeg je posjetio. DR alaba. Sljedećeg jutra poslala sam e-mail na adresu koju mi ​​je dao, a čarolija me uvjerila da ću muža vratiti sljedeća dva dana. Kakva nevjerojatna izjava!! Nikad nisam vjerovao, pa je razgovarao sa mnom i rekao mi sve što moram učiniti. Onda ih radim bez povišice, pa me sljedeća dva dana, začudo, zvao suprug koji me nije zvao zadnjih 7 mjeseci da mi javi da se vraća. Tako nevjerojatna !! Tako se isti dan vratio, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se za svoju pogrešku i bol koji je nanio meni i mojoj djeci. Tada je od tog dana naša veza bila jača nego prije, uz pomoć sjajnog bacača uroka. Dakle, savjetovati ću vas ako imate bilo kakvih problema, obratite se dr alabi na email: dralaba3000@gmail.com ili ga kontaktirajte na whatsapp i viber na ovaj broj: +1(425) 477-2744.......

    OdgovoriIzbriši