nedjelja, 21. siječnja 2018.

IMAM 22 GODINE MLADA SAM SE ZALJUBILA I UDALA ZA SVOG SUPRUGA ZBOG PARA

Rezultat slika za Imam 22 godine, mlada sam se zaljubila i udala za svog supruga

Imam 22 godine, mlada sam se zaljubila i udala za svog supruga zbog para. Na pocetku je sve bilo bajno i lepo da je izgledalo nestvarno. Rodila sam mu dva divna sina. Pre venčanja spavala sam sa njim i sa školskim drugom iz klupe i tad zatrudnela sa njim. Prvi problemi su poceli kad je “drug” saznao da sam se udala, da više nema koja da ga prazni, onda je zvao muža sa skrivenog broj i rekao da prvo dete nije njegovo.
Uradili smo DNK što je dokazalo da govori istinu. Problem je sto ja vise nisam pametna sta da radim. Trpim svaki dan najgore uvrede, prebacivanje krivice i udarce. Zao mi je mojih sinova sto to moraju gledati. Ja vise tu osobu ne poznajem, to nije onaj covek kojeg sam upoznala i zavolela, znam da sam pogrešila i duboko se kajem…
Zavidim svim zenama koje su sretne i svim parovima i svaki dan placem kad vidim kako je nekom zivot pun harmonije i ispunjen… bas onakav kakav sam oduvek zeljela da imam i ja. KOŠTA ME SKUPO MOJA GREŠKA.

Nema komentara:

Objavi komentar