utorak, 9. siječnja 2018.

ISPOVEST: Sinoć sam prisustvovala jednoj momačkoj večeri, sasvim slučajno…



Sinoć sam prisustvovala jednoj momačkoj večeri, sasvim slučajno. Ljudi moji, ono je za ne poverovati. Budući mladoženja pije od muke, jer mora da se ženi, a uopšte nije siguran da li to želi. Jedan (pritom oženjen, sa dvoje dece) se nabacuje nekoj devojci,
drugi priča kako mu je brak bila najgora odluka u životu, a treći ga teši rečima “uvek možeš da odeš da pecaš celog dana da je ne bi trpeo”. Imam 24 godine, roditelji su mi se razveli kad sam imala 16 i sve do sad sam se trudila da njihov odnos ne projektujem na moj stav o braku.
Nakon ovoga, ne znam u šta više da verujem. Ima li uopšte brakova koji funkcionišu, u kojima se partneri ne varaju, u kojima svađe nisu deo svakodnevice ili smo došli do toga da se brakovi sklapaju samo radi interesa, trudnoće ili “krize godina”?!

Nema komentara:

Objavi komentar