petak, 19. siječnja 2018.

ISPOVEST: Moj dečko ima auto zastavu. Jako me je sramota kad dođe kolima po mene…



Moj dečko ima auto zastavu. Jako me je sramota kad dođe kolima po mene. Bogata sam i živim u bogatom kraju, sve su kuće luksuzne i imaju moderne automobile.
Živ me sram pojede kad se on nakači ispred mog dvorišta s autom, a prolazi neki komšija, uvek sam ubeđena da pomisli kako mi je dečko seljak i neradnik. Zapravo je jako vredan i dobar dečko, volim ga i želim da se udam za njega, znam i da je u teškoj situaciji pa nema novca za bolji auto, ali opet ne mogu da kontrolišem taj osećaj stida.
Razmišljam često kako sam ja odvratna osoba jer mi to smeta, naravno, ne mogu mu reći ‘ej, ogavna su ti kola, nemoj ih voziti’, jer ću ga povrediti tako. Želim samo da kroz par godina i on ima dovoljno novca za luksuznija kola pa da zajedno budemo bogati i da se ovih neprijatnosti mogu sećati s osmehom.

Nema komentara:

Objavi komentar